Inloggen Mijn ResolveVisie

ga direct naar → Inloggen

Wat betekent de beveiligde klantomgeving Mijn ResolveVisie voor jou?

Om jullie goed van dienst te kunnen zijn tijdens het mediationproces maken we een beveiligde digitale omgeving ‘Mijn ResolveVisie’ voor je aan.

In deze beveiligde omgeving:

  • kunnen we met elkaar communiceren
  • kunnen we documenten uitwisselen
  • worden jullie gegevens veilig opgeslagen, nadat je ze hebt geüpload
  • heb je altijd inzicht in de laatste stand van zaken

Het werkt als volgt: in de beveiligde omgeving hebben jullie allebei toegang tot hetzelfde dossier (documenten, mails etc.), via je eigen account, waar je op inlogt met je eigen email adres. Dit account moet je eenmalig activeren, via een activatielink. Zodra het account succesvol is geactiveerd ontvang je daar een bevestings e-mail van.

Je houdt na beëindiging van de mediation een jaar lang toegang tot Mijn ResolveVisie.

Wat klanten over ons zeggen

“Ik vond het fijn dat we bijgestaan zijn met begrip deskundigheid en respect.”

Voor ons is het belangrijk te weten hoe onze klanten de dienstverlening ervaren, het draait tenslotte allemaal om jullie. We zijn daarom continu bezig met het evalueren en verbeteren van onze diensten.

Wij gaan door en bieden naast gesprekken bij jullie thuis ook videobellen aan

Ga naar: